רב מסר VS אקטיב טרייל (Active Trail )

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

מערכות הדיוור אלקטרוני מאפשרות לנו לשמור על קשר רציף עם הלקוחות שלנו ולהגדיל את הנאמנות שלהם למוצר או לשירות שלנו. לכן מאוד טבעי שלמערכות אלו יהיה חיבור למערכת CRM Dynamics אשר שמה במרכז תהליכים מבוססי לקוח.

הנה דוגמא לתהליך אשר משלב את שתי המערכות – עסק מעוניין לצאת בדיוור אבל רק ללקוחות אשר רכשו מוצר מסוים בחודשיים האחרונים. באמצעות מערכת CRM Dynamics נכין רשימת שיווק של כל הלקוחות אשר רכשו את המוצר ונייצא אותם באופן אוטומטי למערכת הדיוור. במערכת הדיוור נכין ניוזלטר או מסרים אשר מיועדים ללקוחות אלו.

השוואה בין מערכות הדיוור :

רב מסר

אקטיב טרייל

קהל יעד עסקים קטנים ובינונים עסקים בינוניים וגדולים
ממשק ממשק לכתיבת מסרים וניוזלטרים מבוססי טקסט
כתיבת דפי נחיתה פשוטים מתוך תבניות מובנות ומעוצבות.

ממשק חדיש ונוח לכתיבת ניוזלטרים מעוצבים על בסיס תבניות

כתיבת דפי נחיתה פשוטים מתוך תבניות מובנות ומעוצבות.

דפי נחיתה קיים קיים
ניוזלטרים קיים קיים
מסרים אישיים קיים קיים
טופסי הרשמה קיים קיים
מחיר עד 500 כתובות  - לא קיים
עד 1000 כתובות  בין 95-115 ₪
עד 10,000 כתובות בין 370 – 340 ₪
*תלוי בכמות הדיוורים
₪ עד 500 כתובות  - 51 ₪
עד 1000 כתובות  110 ש"ח
עד 10,000 כתובות  391 ₪
*ללא הגבלת כמות הדיוור

 

לסיכום, אם ביצעת בחברתך הטמעה של מערכת CRM Dynamics  יש לך אפשרות לשלב בתוכה מערכות דיוור אלקטרוני מתקדמות ובכך לייעל את מאמצי השיווק, המכירה והשירות ללקוחות החברה.

בחרנו לפתח ממשקים אוטומטים לשתי מערכות דיוור מובילות – רב מסר ו Active Trail אשר נותנות מענה שונה ללקוחות. בכדי להקל על הבחירה ריכזו בטבלה את ההבדלים וגם הכנו סרטוני הדרכה למי שיש כבר המערכות ורוצה לראות איך הממשק עובד.

לסרטון הדרכה  רב מסר -  לחץ כאן

לסרטון הדרכה אקטיב טרייל -  לחץ כאן

לפרטים נוספים ורכישה ניתן לפנות אלינו או בדף צור קשר

תגובות

סגירת תפריט