מה למדתי מאיש מכירות בשבוע הראשון שלו בעבודה עם Microsoft Dynamics CRM

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

לפני כשבוע פגשתי אצל לקוח איש מכירות צעיר ומתלהב.

הוא מאוד אהב את הדיינמיקס CRM.

בדרך כלל, אני רגיל לספוג ביקורת בשלבים הראשונים של עבודה עם המערכת.

המערכת מסובכת.

צריך לדעת מה לחפש וכל דבר נמצא במקום אחר.

ולוקח לאנשים זמן לשנות את התהליכים שלהם.

מה שאיש המכירות אהב זה דשבורד שבנינו לו.

הוא אמר ,במסך אחד אני רואה הכל ויודע מה בדיוק אני צריך לעשות.

מה היה לו בדשוברד:

הפעילויות הפתוחות שלי – פעילויות שאני נדרש לבצע לפי סדר עדיפויות.

הזדמנויות פתוחות – ההזדמנויות החמות שאני צריך לקדם בשביל לסגור עסקאות

לידים חדשים לטיפול – לידים שנכנסו למערכת וצריך לחזור אליהם בהקדם.

לידים פתוחים – לידים שצריך לקדם אותם למצב של הזדמנות.

ככה במסך אחד הוא ראה הכל.

 

כעת כל לקוחות שאני מגיע אליו אנחנו חושבים איך ייראה הדשבורד שלו.

בדרך כלל יש שני דשבורדים.

דשבורד למנהל עם תרשימים שמציגים סיכומים ואפשר לעשות Drill down למידע

ודשבורד לאיש המכירות או איש השירות בו הוא רואה במקום אחד תמונת מצב מה הוא צריך לעשות באותו יום.

מוזמנים להגיב למטה על הצרכים שלכם בתגובות בקישור ואנחנו מבטיחים לענות.

תגובות

סגירת תפריט